.(-_)).t.a.m.a.n.n.a.(-_)).

نیم باز و نرم افزار های جانبی

.(-_)).t.a.m.a.n.n.a.(-_)).

نیم باز و نرم افزار های جانبی

چهره های نیم باز

   

چهره های برتر نیم باز : (اگه دوست داشتین لینک آپلود عکس هاتون رو تو بخش نظرات بدین تا بزارم تو وبلاگ)

آی دی : milad_kiko 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
امید . . . سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام خسته نباشید
داش این عکس خودته ؟؟؟؟
خوشتیپ یاااااااااااااااااا

یادم رفت بگم : من یه دات نت ۴ می خوام گشتم ولی تو وبلاگ نبود لطف میکنین اگه قرار بدین تا دانلود کنم

با سلام دوست عزیز
چشم در اسرع وقت

حسین (hosein.star1369) پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام دادا خوبی خسته نباشی . . .
من میخوام عکسمو بزاری تو وبلاگ ولی بلد نیستم چطوری باید سند کنم ؟ ؟ ؟
ممنون میشم راهنمایی کنی . . .

با سلام دوست عزیز
در قسمت راست صفحه وبلاگ آپلود گر فایل وجود داره یا میتونی از اونجا عکستو آپلود کنی یا میتونی آی دی نیم باز منو اد کنی عکستو بفرستی واسم خودم آپ کنم بزارم تو وبلاگ .
سوال دیگه ای بود در خدمتم

سیامک تبریزی پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام چرا من نمیتونم عکسمو بزارم تو وبلاگتون . . . . ؟

دوست عزیز مشکل این آقا حسین (hosein.star1369) هم همین بود جواب نظرشو بخونی دقیقا متوجه می شی چی به چیه

مخبوبه شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ب.ظ

یکی از این پسر خوشتیپا رو یه مدتی می شناختم . مثلا دوست بودیم . مثلا دوسم داشت. اما...
امیدوارم هرجا هست خوش باشه...

با سلام . . .
من با اکثر اینا در ارتباطم اگر پیغامی چیزی داشتی می تونم برسونم بهشون .
موفق باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد